Prckova zimní Bobrůvka 31.1.-2.2.2014

Název

Popis

Sraz byl v pátek u Prcka. Jako vždy připravil malé-velké občerstvení pro Kamarády ve svém sklípku. Všichni se bavili náramě. Tedy alespoň jak jsem zaslechl, protože já jsem v pátek byl s Hraběnkou na plese našich hasičů.
Vstal jsem brzo ráno, a jelikož už mám sbaleno, hned vyrážím mým supr medvědím favoritem k Prckovi. Dojel jsem akorát. Zrovna se podávala snídaně. A tak jsem s chutí sobě vlastní zakrojil do výborně propečeného masíčka a zapil to dobrým čajem. Pak už jsem šel s kamarády na vlak.
Vlak nás vyplivnul ve Věžné a hurá do lesa. Pořád do kopce, pro zahřátí a spálení kalorií z masa. Pak pláněmi a již jsme ve Střítěži. Zde Prcek domluvil posezení v místní Hasičárně, kde jsme dostali protipožární školení a řádně uhasili požár v hrdlech. Do toho nám hráli kamarádi staré dobré písně.
Pak jdeme pláněmi za silného fujafce na hrad Lísek. Pěkná zříceninka a ještě pěknější strmá, krkolomná stezka dolů do údolí pod hradem. Komickými pohyby doprovázenými hororovými skřeky jsme se dostali dolů a Prcek jel kousek jak na saních, akorát neměl sáňky.
Horem dolem jdeme na Podmitrov. Tam si dáváme horkou polévku a vyhlášené klobásy, už nevím z čeho. No, hlavně že to neštěkalo. Připadal bych si jako kanibal, neb spím se psem, Nelinkou. Ha.
Jdeme kolem řeky. Místy je zamrzlá a celkově je divoká a prodírá se mezi skalami a lesy. Až dojdem k Prckově boudě a to je cíl naší cesty. Jak jinak, hned jsme dostali horkou polévku a horu masa. Ovárek, jatýrka, srdíčko, jazýček,...... No samé zdravé pochutiny, dokonce byla v polévce i zelenina. Takže i v lese jíme zdravě. Holky uvařily kotel čaje, i rum se našel a svařené víno vonělo do dáli.
Foukal silný vítr, ale my jsme u ohýnku hráli a zpívali a bylo nám fajn.
Pak jsme se porůznu uložili v lese, jak si kdo našel flíček. Já jsem si našel svůj důlek kousek dál v závětří. Zbudoval jsem Kubrtovo lože a nechal si zdát sladké sny. V noci jsem se vzbudil, protože mi napršelo do huby. Lilo pěkně a hned to mrzlo, takže ráno byla fšude vrstva ledu. Vstal jsem, uvařil si Kubrtovo kafe a pomalu začal balit. Vše je samý led.
Pomalu se scházíme na boudě, voda na čaj už se vaří, polévka horká a maso na stole. To je to správné ráno u Prcka na boudě. Ještě pár písní a vyrážíme. Stíháme vlak a ten nás vrhá do civilizace.
Díky Prcku za ten víkend. Díky všichni kdo jste přijeli. Byl jsem s vámi rád.
Ahoj někdy, někde.

Období

Statistiky

• 161 fotek
  • 3 se líbí

Fototechnika

Nikon COOLPIX S5100

Nastavení

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka
S kódem: Vajicka Akce platí do 14. 4. 2024
Zjistit více

Vytvořte si fotodárky

Z alb a fotek na Rajčeti nebo i z disku počítače si můžete snadno a rychle vytvořit různé fotodárky pro sebe nebo své přátele.

Reklama

Pokračujte v prohlížení

Jestli se vám album líbí…

Přihlásit se na Rajče Prohlédnout znovu
Spustit prezentaci Zastavit
TIPZměny uložíte také pokračováním na další fotku či video a zrušíte je klávesou ESC.
Přidejte do popisu štítky (např. #svatba #cestování) a fotku či video tak objeví více lidí.